• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

آخرین خبرها از حج واجب و اعزام زائران

گروه خبر: حج عمره ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

نماینده ولی‌‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: هتل‌های خوبی اجاره و سعی شده تا هتل‌های مشکل دار از لیست خارج شوند، البته در مدینه منوره با توجه به این که ساختمان جدیدی ساخته نشده است، شرایط هتل‌ها همانند سال گذشته خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر گفت: همانند سال‌های قبل به ازای هر یک میلیون نفر، هزار نفر سهمیه به ایران اختصاص یافته لذا امسال حدود 82 هزار زائر داریم که با عوامل حدود 85 هزار نفر می‌شوند، البته 5 هزار نفر سهمیه اضافی درخواست کرده‌ایم که در صورت موافقت؛ از نظر تامین محل اسکان و تغذیه و تدارکات مشکلی نداریم.
وی امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای زائران ایرانی را با توجه به امکانات موجود عربستان نسبتا مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: هتل‌های خوبی اجاره و سعی شده تا هتل‌های مشکل دار از لیست خارج شوند، البته در مدینه منوره با توجه به این که ساختمان جدیدی ساخته نشده است، شرایط هتل‌ها همانند سال گذشته خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تأکید کرد: انشاءالله فضای حج فضایی آرام خواهد بود و حجاج عزیز ما مشکلی نخواهند داشت، در میان زائران نیز نگرانی‌های سال قبل وجود ندارد و پر شدن سریع ظرفیت کاروان‌ها و به حداقل رسیدن انصراف‌ها نسبت به سال گذشته نیز نشان دهنده این امر است.
وی با بیان این که کاروان‌ها تا پیش از عید نوروز کاملا شکل گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی به زودی آغاز می‌شود و در حوزه مسائل ارزی حج نیز در تلاش برای حل مشکلات هستیم.
نماینده ولی فقیه لزوم شتاب بخشیدن به آموزش‌ها در حوزه‌های مختلف را خاطر نشان ساخت و خواستار ارائه سریعتر برنامه‌های آموزشی و استفاده از شبکه‌های مجازی برای ارتقاء سطح علمی زائران توسط مدیریت آموزش معاونت فرهنگی به مخاطبان شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر با اشاره به اینکه امسال خوشبختانه موضع‌گیری‌های منفی در قبال واجب بزرگ حج بسیار کم رنگ است، افزود: متاسفانه برخی هنوز به دنبال توسعه شایعات هستند و اعداد و ارقامی را در رابطه با هزینه‌های حج مطرح می‌کنند که با عقل سلیم و واقعیات جور در نمی‌آید.
وی در پایان سخنان خود انتخاب شعار امسال توسط مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی را یادآور شد و گفت: تلاش داریم در حوزه حج و زیارت نیز این شعار تحقق یابد و نیازهای زائران عتبات و حج حتی‌المقدور از ایران تامین شود؛ در مورد سوغات نیز طرحی را اجرا خواهیم کرد تا سوغات مورد نیاز زائران حتی المقدور از کالاهای داخلی تامین شود.

منبع: روابط عمومی شرکت مرکزی
چاپ خبر



تصاویر: