• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

زمان پیش ثبت نام کاروان های عتبات نوروز 98- کارونهای اعزامی 97/12/24 الی 980208

گروه خبر: عتبات عالیات ۲ بهمن ۱۳۹۷

سلام علیکم

 

احتراماً ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) و با عنایت به برنامه ریزی انجام شده جهت پیش ثبت ‏نام زائرین کاروانهای اعزامی عتبات عالیات ( از تاریخ 24‏‏‏/12‏‏‏/97 لغایت 08‏‏‏/02‏‏‏/98) نکات مشروحه ذیل به استحضار می رسد:

1- متقاضیان محترم تشرف به عتبات در این دوره، لازم است قبل از ثبت نام نهائی در کاروانها، در فرصت زمانی مشخص شده به سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس www.atabat.haj.ir مراجعه و پس از نام نویسی و ثبت اطلاعات مربوطه کد رهگیری دریافت فرمایند.

 2- شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه 6‏‏‏/11‏ لغایت ساعت 16 روز جمعه 12‏‏‏/11‏‏‏/97 خواهد بود.

 تذکرات مهم:

 افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.

 با عنایت به اینکه سفارت عراق برای صدور روادید اصل گذرنامه زائرین را دریافت می نماید، به نحو مقتضی اطلاع‏رسانی لازم به متقاضیان محترم در خصوص داشتن گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار تا تاریخ تشرف و وجود صفحه خالی جهت صدور روادید صورت پذیرد.

منبع: روابط عمومی حج و زیارت استان تهران
چاپ خبر



تصاویر: