• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بربسیج امکانات برای کمک به سیل زدگان استان گلستان

گروه خبر: اخبار عمومی ۴ فروردین ۱۳۹۸

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن ابراز همدردی با هموطنانمان در مناطق سیل زده از مدیران و دست اندرکاران سازمان و کارگزاران جج و زیارت خواست : تمام توان و ظرفیت خود برای کمک به این مناطق پای کار آورده و نسبت به جمع آوری کمک ها بویژه نقدی برای سیل زدگان و ارسال برای آنان اقدام کنند.
علی رضا رشیدیان در این پیام تصریح کرد : در واقع همدردی واقعی زمانی است که خود را برای لحظه ای جای آنان گذاشته و در کناردولتمردان وبخشهای مختلف حاکمیتی که همه توان خود را در امداد رسانی به مردمان آسیب دیده این مناطق گذاشته اند، ما هم سهم خود را ادا کنیم.

متن کامل پیام جناب آقای دکتر علیرضا رشیدیان ریاست محترم سازمان حج و زیارت به شرح زیر می باشد:
"

وَ لَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوفِ وَالْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ "

انسان ها هماره در عرصه آزمون قرار دارند چه آنانکه به مصیبتی می افتند چه آنانکه شاهدان این مصایب هستند،اما آنچه که اهمیتی مضاعف می یابد آنکه شاهدان این آزمون چه می کنند وچگونه از رنج و اندوه همنوعان خود می کاهند ومرحمی بر دردهای آنان و مصایب و مشکلاتشان می شوند.
 اینک که در آغاز سال نو، هموطنانمان در استان های گلستان و مازندران در معرض آماج سیل و بی مهری طبیعت قرار گرفته اند ضمن همدردی با آنان که ابتدایی ترین وظیفه هر یک از ما به عنوان انسان است باید هر یک در حد و وسع خود به این مردمان آرام و بی ادعا که در این سیل بنیان کن خسارتها دیده و زندگی و کشت و کارشان را از دست داده اند کمک و همراهی کنیم.
 در واقع همدردی واقعی زمانی است که خود را برای لحظه ای جای آنان گذاشته و در کناردولتمردان وبخشهای مختلف حاکمیتی که همه توان خود را در امداد رسانی به مردمان آسیب دیده این مناطق گذاشته اند، ما هم سهم خود را ادا کنیم.
بددین منظور از کلیه مدیران و همکاران و دست اندرکاران حج و زیارت می خواهم با هماهنگی مدیریت محترم استان گلستان ،آنچه از توان و ظرفیت خود می توانند در کمک به مردمان سیل زده این دو استان پای کار بیاورند و نسبت به جمع آوری کمک های خود بویژه نقدی و ارسال به این مناطق مساعدت کنند.
 ضمن آنکه هم اکنون در بسیاری از استان ها کارگزاران و مدیریتهای حج و زیارت وارد عمل شده و در حال جمع آوری و انتقال کمک های خود برای این مناطق به مدیریت های حج و زیارت در مراکز استان ها هستند تا نسبت به اعزام آنها به مناطق سیل زده اقدام شود.
 تاکید بر آن است که آنچه از توان و ظرفیت در اختیار است،وارد عرصه کرده و به کمک مردم خسارت دیده استان های مازندران ،بویژه گلستان بشتابیم  که به بیان امام رضا(ع)" هرکه اندوه و مشکلی از مومنی برطرف کند، خدا روز قیامت قلب اورا شاد می کند".
بار دیگر با مردم خسارت دیده از پدیده سیل در دو استان گلستان و مازندران ابراز همدردی کرده و امید است با تسریع در کمک رسانی به این مردم و همراهی تک تک آحاد جامعه ایرانی در بهار طبیعت ،این بی مهری طبیعت به هموطنان در مناطق شمالی با محبت ، عطوفت و  مهر مضاعف مردمان ایران زمین جبران و سریعتر این خلا پر شود.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت مرکزی
چاپ خبر



تصاویر: