• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

نحوه خدمت رسانی دست اندرکاران سازمان حج و زیارت به سیل زدگان/تاکید بر آسیب شناسی و رفع نقاط ضعف در س

گروه خبر: اخبار عمومی ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

رییس سازمان حج و زیارت به عملکرد این سازمان در سیل اخیر اشاره کرد و افزود: بنیان سازمان حج و زیارت بنیانی فرهنگی، دینی و ارزشی است که به همین سبب در حادثه سیل اخیر نیز از ظرفیتهای بالقوه موجود مانند نیروی با تجربه کارگزاران و سایر دست اندرکاران بهترین استفاده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مرکزی کارگزاران ؛ آقای علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان حج و زیارت ضمن تبریک ایام نوروز، ماه رجب و ماه شعبان اظهار کرد: مناسبت ها و اعیاد نقاط خوبی است که زندگی انسان را از روزمرگی خارج می کند و تحول آفرین خواهد بود.

وی در ادامه به حادثه سیل روزهای اخیر در برخی استانهای کشور اشاره کرد و ضمن ابراز همدردی با هموطنان گفت: بروز سیل در برخی استانهای کشور مشکلاتی همانند جان باختن عده ای از هموطنان و خسارتهای مادی را بوجود آورد اما در کنار این مشکلات، صحنه های محبت آمیز و زیبایی نیز خلق شد.

رییس سازمان حج و زیارت به عملکرد این سازمان در سیل اخیر اشاره کرد و افزود: بنیان سازمان حج و زیارت بنیانی فرهنگی، دینی و ارزشی است که به همین سبب در حادثه سیل اخیر نیز از ظرفیتهای بالقوه موجود مانند نیروی با تجربه کارگزاران و سایر دست اندرکاران بهترین استفاده شد.

رشیدیان با بیان اینکه انگیزه و ظرفیت مشارکت برای امداد رسانی به مناطق سیل زده وجود دارد، گفت: کالاها و اجناس غیر نقدی و کمک های نقدی برای مناطق سیل زده تامین شده است.

وی تصریح کرد: دست اندرکاران حج و زیارت و کارگزاران در استان گلستان با ایجاد آشپزخانه به تامین غذای گرم برای بخشی از سیل زده ها پرداختند که این خدمت رسانی مناظر زیبایی را خلق کرد و خدا را بابت این امداد رسانی شاکر هستیم.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه جمعیت کارگزاران در استانها که عاشق خدمت هستند به پای کمک به سیل زده ها آمدند، گفت: این جمعیت کارگزار که دارای تجربه و ظرفیت بالایی هستند برای خدمت خالصانه به مردم سیل زده حضور یافتند که از زحمات آنها تقدیر می کنیم.

رشیدیان در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو در سازمان حج و زیارت گفت: سال 97 سالی پرکار برای همکاران بوده که از همه تشکر می کنیم و برای سال جدید نیز باید در انجام وظایف دقت و توجه کنیم.

وی به موضوع آسیب شناسی در حوزه های حج و عتبات اشاره کرد و گفت: آسیب شناسی و استخراج نقاط ضعف و رفع آن یکی از مهمترین برنامه های مدنظر است.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: در صورتی که آسیب شناسی در کمیته های مربوطه(کمیته های آسیب شناسی) صورت گیرد و نقاط ضعف نیز استخراج شود، باید به رفع این نقاط ضعف دقت ویژه ای صورت گیرد.

به گفته رشیدیان، مسئولان کمیته های آسیب شناسی وظیفه دارند تا ضمن استخراج نقاط ضعف به رفع آن بپردازند و در صورت تکرار این نقاط ضعف، تمامی مسئولیت به عهده مسئولان کمیته ها خواهد بود.

وی افزود: برخی آسیبها و مشکلات خارج از حیطه ظرفیت و توان ما است اما مسائل مربوط به ما که در کمیته های آسیب شناسی مطرح می شود باید به طور کامل پیگیری شود؛ امیدواریم شاهد تحقق جدی رفع آسیبها و اشکالات باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نباید آسیبهای شناسایی شده تکرار شود، گفت: امیدواریم با اقدامات شایسته و برنامه ریزی ها حج بهتری را شاهد باشیم.

رشیدیان به موضوع عتبات عالیات و به ویژه عتبات نوروزی اشاره کرد و گفت: از همه دست اندرکاران در این حوزه قدردانی می کنیم چراکه اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.

وی افزود: امسال تحول لازم در حوزه بسته های زیارتی عتبات نوروزی را شاهد بودیم که از همه دست اندرکاران تشکر می کنیم.

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: امیدواریم در سال 98 با توحه به تحولات صورت گرفته همانند لغو پرداخت هزینه روادید، بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای توسعه موضوع زیارت داشته باشیم که باید برای ارتقا جایگاهسفر به عتبات اقداماتی را انجام دهیم.

رشیدیان افزود: امیدواریم با اصلاح ساختار بتوانیم در این رابطه نسبت به جایگاه زیارت در سازمان اقدام مناسب تری را داشته باشیم.

وی در ادامه به برخی برنامه ریزی ها برای ارتقا کیفیت خدمات اشاره کرد و افزود: توجه به حوزه الکترونیک و نرم افزارها، ارائه خدمات مناسب الکترونیک، شفاف سازی و سلامت کارهای اقتصادی، سیاستهای انقباضی و صرفه جویی، بازرسی های هوشمند و دقیق و اصلاح روشها و فرآیندها باید مورد اهتمام واقع شود.

رییس سازمان حج و زیارت به شعار سال 98 با عنوان رونق تولید که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده اشاره کرد و گفت: باید همگی به رونق تولید توجه داشته باشیم؛ ما نیز به غیر از اموری که به عنوان کارگزار دستگاه دولتی انجام می دهیم باید به فعالیت های دیگر نیز اهتمام داشته باشیم.

رشیدیان افزود: حدود 2 هزار و 500 دفتر کارگزاری مشغول فعالیت هستند که ما باید نسبت به کاهش هزینه ها، اشتغال و توسعه کار آنها توجه کنیم و به دنبال راهکار جدید برای استفاده از ظرفیت های بالقوه این دفاتر باشیم که هم اشتغال آنها حفظ شود و هم متضرر نشوند.

وی تصریح کرد: ما برای پیشرفت و توسعه کار نیازمند فعالیت و دریافت ایده های جدید هستیم که این مهم مدنظر خواهد بود.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین به سفرهای سوریه اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال در همین ابتدا بتوانیم سفرهای زیارتی سوریه را راه اندازی کنیم که تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت مرکزی
چاپ خبر



تصاویر: