• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

توضیحات مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از الزامی بودن نام نویسی در سامانه سماح برای زائران ار

گروه خبر: عتبات عالیات ۲ شهریور ۱۳۹۸

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از الزامی بودن نام نویسی در سامانه سماح برای زائران اربعین حسینی امسال خبرداد

به گزارش روابط عمومی شرکت مرکزی کارگزاران چکیده ای از توصیه های مدیر کل محترم عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به کارگزاران و زائرین محترم اربعین حسینی به شرح ذیل مباشد :
1 : همه زائران باید رسید سامانه سماح به همراه گذرنامه را در زمان خروج از مرز به همراه داشته باشند.

2 : برای مراسم اربعین سال 98 نیز با توجه به توافق به عمل آمده بین جمهوری اسلامی ایران و عراق زائران می توانند از 19 شهریور ماه(دهم محرم الحرام) لغایت هفتم آبان ( 30 صفر 1441) بدون نیاز به اخذ روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح همراه با گذرنامه معتبر جهت زیارت اربعین حسینی واردعراق شوند.

3 : نام نویسی در سامانه سماح برای تمامی متقاضیان زیارت اربعین حسینی الزامی است و درگاه اینترنتی برای ثبت نام در اربعین از روز اول شهریور ماه به روی کاربران بازخواهد شد.

4 : متقاضیان باید در این دوره مدارک لازم اعم از گذرنامه و رسید اینترنتی ثبت نام در سامانه سماح را به همراه داشته باشند چرا که در صورت عدم نام نویسی و طی مراحل ذکر شده از خروج آنها، جلوگیری خواهد شد.

5 : هزینه نام نویسی در سامانه سماح را رایگان دانست و گفت: فقط زائران باید در زمان ثبت نام هزینه های بیمه را که شامل حوادث و خدمات درمانی می شود، پرداخت نمایند که این هزینه ها به همراه هزینه های پزشکی و بهداشتی مجموعا حدود 25 هزار تعیین شده است.

6 :  لغو روادید صرفاً برای بازه زمانی مذکور( ایام اربعین حسینی) اجرایی می شود و خارج از این محدوده زمانی زائران موظف به اخذ روادید از طریق دفاتر خدمات زیارتی هستند.

7 : با توجه به اتصال سامانه سماح به سامانه نیروی انتظامی صرفاً به زایرانی که در این سامانه ثبت نام کرده باشند اجازه خروج داده خواهد شد.

8 : زائران می توانند از طریق اینترنت خانگی یا دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت برای نام نویسی در سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ اقدام نمایند.

9 : مرز مهران، شلمچه و چذابه همانند گذشته برقرار است؛ مرز خسروی هم با زحمات صورت گرفته دو کشور برای اربعین بازگشایی می شود و امیدواریم بعد از اربعین هم تردد زائران از این مسیر ادامه داشته باشد.

10 : زائران از 50 کیلومتری مرزها بیمه می شوند و از زمان رفت تا برگشت بیمه هستند و خدمات درمانی به صورت مناسبی تدارک دیده شده است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت مرکزی
چاپ خبر



تصاویر: