• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

پیام تسلیت هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران

گروه خبر: اخبار عمومی ۲۴ مهر ۱۳۹۸

آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) : اهمیت اربعین در آن است که در این روز، با تدبیر الهی خاندان پیامبر (ص) یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه شد و این کار پایه گذاری گردید. اگر بازماندگان شهدا و صاحبان اصلی، در حوادث گوناگون - از قبیل شهادت حسین بن علی (ع) در عاشورا - به حفظ یاد و آثار شهادت کمر نبندند، نسل های بعد، از دستاورد شهادت استفاده زیادی نخواهند برد. ...  اگر زینب کبری و امام سجاد (ع) در طول آن روزهای اسارت - چه در همان عصر عاشورا در کربلا و چه در روزهای بعد در راه شام و کوفه و خود شهر شام و بعد از آن در زیارت کربلا و بعد عزیمت به مدینه و سپس در طول سال های متمادی که این بزرگواران زنده ماندند - مجاهدات و تبیین و افشاگری نکرده بودند و حقیقت فلسفه عاشورا و هدف حسین بن علی و ظلم دشمن را بیان نمی کردند، واقعه عاشورا تا امروز، جوشان و زنده و مشتعل باقی نمی ماند.."

اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان از راه رسید و اکنون زمین و آسمان سیاه پوش و گریان مصیبت های شهداء و اسرای کربلا و تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) هستند و بار دیگر موعد ادای احترام نوکران در برابر سرور خود فرا رسیده است؛ انسان بزرگواری که پیامبر اعظم (ص) فرموند ایشان و برادر بزرگوارشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) سروران اهل بهشت هستند.

یکی از عوامل مؤثر در حفظ و تداوم نهضت عاشورای حسینی، بزرگداشت اربعین آن حادثه غمبار است. حماسه بزرگی که سالیان اخیردر  پیاده روی خودجوش محبان اهل البیت جلوه با شکوهی ازعشق ودلدادگی را در مقابل جهانیان به تصویر می کشد وچه زیبا وباشکوه است مواکبی که گرد و غبار سفر را از چهره خسته دلانی که در سر سودای تشرف به منزل گاه یاررا دارند می زداید.

به همین مناسبت شاهد آغاز حرکت نمادین راهپیمایی باشکوه و میلیونی اربعین حسینی (ع) می باشیم و صدها هزار انسان عاشق و دلسوخته از اقصی نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی و با پای پیاده برای عرض ادب به محضر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام روانه سرزمین مقدس کربلا شده اند و ارادت خود به فرهنگ حسینی (ع) را در برابر دیدگان جهانیان به تصویر می کشند تا دنیا بداند که حسین (ع) حقیقتی همیشه زنده است که عالم از نور وجودش بهره مند می شوند.

اربعین، آینه ای تمام نماست دربرابر چشمان میلیون ها انسان متعهد که تصویری از نهضت آزادگی و قیام خونین محرم در آن نقش بسته است. اربعین، روز باشکوهی است که از خون حسین علیه السلام حیات گرفت و نقطه آغاز تبلیغ آرمان کربلا شده است.

هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران  ضمن عرض تسلیت به محضر امام عصر حضرت مهدی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و فرد فرد ملت شهیدپرور ایران اسلامی بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی از همه همکاران و خادمین زائرین ضیوف الرحمن و عتبات مقدسه و همچنین خواهران و برادرانی که توفیق حضور در راهپیمایی اربعین، خدمت در مواکب و تشرف و زیارت آستان ملکوتی امام حسین علیه السلام و ابالفضل العباس (ع) نصیبشان گردیده، التماس دعا داشته و عزت و سربلندی همه مسلمانان جهان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت مرکزی
چاپ خبر



تصاویر: