• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

هشدار به علاقه‌مندان سفر به عتبات عالیات درباره صدور ویزاهای جعلی -

گروه خبر: اخبار عمومی ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
در گفت‌وگو با فارس مطرح شد
هشدار به علاقه‌مندان سفر به عتبات عالیات درباره صدور ویزاهای جعلی

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص صدور ویزاهای جعلی برای متقاضیان اعزام به عتبات عالیات هشدار داد و گفت: علاقه‌مندان برای سفر به عتبات عالیات تنها از طریق آژانس‌های مجاز سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: هشدار به علاقه‌مندان سفر به عتبات عالیات درباره صدور ویزاهای جعلی
  •  

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه از امروز اولویت‌هایی که بر روی سایت اعلام شده‌اند می‌توانند برای پیش‌ ثبت‌نام اقدام کنند گفت: اولویت‌های 1 تا 7 معرفی شده‌اند اما گروه 7 گروه ذخیره هستند و پس از تکمیل ظرفیت‌ها در صورت وجود ظرفیت خالی اولویت‌های 7 می‌توانند برای قطعی کردن ثبت نام خود به سایت سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

نظافتی خاطر نشان کرد: افرادی که برای قطعی کردن ثبت نام خودبه سایت مراجعه می‌کنند حتما به تاریخ اعزام‌ها دقت کنند چرا که بعد از ثبت نام 72 ساعت فرصت دارند تا ثبت نام خود را نهایی کنند و پس از آن باید به آژانس و دفتر زیارتی مراجعه و پولشان را واریز و مدارک را تحویل دهند و اگر بیش از 72 ساعت بگذرد و آنها این کار را انجام ندهند به صورت اتوماتیک حذف می‌شوند.

وی افزود: لذا افرادی که به هر دلیل از سفر به عتبات عالیات منصرف می‌شوند در صورت مراجعت نکردن به سایت خود به خود از سامانه حذف می‌شوند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: نکته دیگر این است که ما هم اکنون به دنبال افزایش ظرفیت‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم ظرفیت اعزام را دوبرابر کنیم اما فعلا تمام اعزام‌ها به صورت هوایی است و برای راه‌اندازی مجدد اعزام‌های زمینی پیگیر کارهای مرتبط با آن هستیم.

نظافتی به علاقمندان سفر به عتبات عالیات در خصوص صدور ویزاهای جعلی توسط آژانس‌های زیارتی غیر مجاز هشدار داد و گفت:‌ متاسفانه تعدادی ویزاهای جعلی سفر به عراق توسط افراد سودجو صادر شده است که پس از اینکه متقاضیان وارد عراق شده‌اند توسط ماموران آنجا برای آنها مشکلات ایجاد شده است.

وی افزود:‌ متقاضیان دقت کنند که هر جا اطلاعیه دیدند برای ثبت نام به آنجا مراجعه نکنند و تنها از طریق دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت در تهران و استان‌ها اقدام کنند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: متقاضیان باید دقت کنند که سازمان حج و زیارت در هیچکدام از مراحل ثبت نام اعزام به عتبات عالیات از زائران نمی‌خواهد که پولی را به حساب شخص خاص واریز کنند و حساب موجود یک حساب کاملا غیر شخصی است بنابر این اگر در هر آژانسی مشاهده کردند که پول باید به حساب شخص خاصی واریز شود آن را دلیلی بر عدم صحت کارکرد آن آژانس بدانند.

وی افزود: نیروی انتظامی نیز هم اکنون در حال پیگیری این موضوع است تا این موضوع در فرودگاه‌های کشور خودمان کنترل شود و قطعا با افرادی که مرتکب این گونه جرائم شوند برخورد قانونی خواهد شد.

نظافتی ادامه داد:‌ تا اطلاع ثانوی اعزام از طریق مرزهای زمینی ممنوع است و همچنان کاظمین در بسته سفرهای زیارتی زائران وجود ندارد.

وی تصریح کرد:‌ علاقمندان به سفرهای 3 روزه و 4 روزه نیز می‌توانند در این دوره ثبت نام‌های خود را انجام دهند و ایام عرفه نیز در این دوره قرار دارند.

-

 

منبع: خبرگزاری فارس
چاپ خبر



تصاویر: