• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

بزودی ۳۰۰۰دانشجو کربلایی می شوند

گروه خبر: عتبات عالیات ۹ مهر ۱۳۹۳

ریئس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام عتبات عالیات دانشجویان خبر داد و گفت: در این دوره سه هزار دانشجو به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شرکت شمسا به نقل از خبرگزاري بين‌المللي قرآن (ايكنا) ،‌ حجت‌الاسلام سيد محمد فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان  از آغاز ثبت‌نام عتبات عاليات دانشجويان خبر داد و گفت: از روز گذشته ثبت‌نام آغاز شده است و تا ۱۰ روز آينده ادامه دارد.

وي با اعلام اين مطلب كه ثبت‌نام دور جديد اعزام دانشجويان به عتبات عاليات با دوره‌هاي گذشته تفاوت دارد، گفت: به دانشجوياني كه در سال جاري به عمره مفرده مشرف شده‌اند اعلام كرده‌ايم در صورت تمايل براي اعزام به عتبات عاليات با مسئول كاروان عمره خود مراجعه و ثبت‌نام كنند.

حجت‌الاسلام فقيهي افزود: دانشجوياني نيز كه به عمره مشرف نشده‌اند براي ثبت‌نام به دفاتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان مراجعه و درخواست خود را ارائه و ثبت‌نام كنند.

وي زمان آغاز اعزام دانشجويان را اول آبان ماه اعلام كرد و گفت: دانشجويان اعزامي هفت روز در عتبات عاليات حضور خواهند داشت و شهرهاي كربلا و نجف را زيارت خواهند كرد.

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: بيشتر كاروان‌ها زميني هستند اما در صورت تكميل ظرفيت، كاروان‌هاي هوايي نيز اعزام خواهند شد و بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده با بانك تجارت اين بانك مبلغ يك ميليون تومان وام به دانشجويان اعزامي به عتبات عاليات اختصاص مي‌دهد.

وي همچنين گفت: ثبت‌نام اين دوره به صورت اينترنتي نيست و قرعه كشي نيز صورت نخواهد گرفت بلكه با تكميل ظرفيت كاروان‌ها، ثبت‌نام به اتمام خواهد رسيد و سه هزار دانشجو طي دو ماه به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.

 

منبع: شمسا
چاپ خبر



تصاویر: