• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

بامداد چهارشنبه ؛ پرونده حج 93 بسته می شود

گروه خبر: حج عمره ۴ آبان ۱۳۹۳

فردا دوشنبه پنجم آبان ماه دو هزار و 603 زائر ایرانی و پس فردا سه شنبه دو هزار و 145 نفر از حجاج ایرانی به کشور باز خواهند گشت و بدین ترتیب با بازگشت آخرین گروه از حجاج ایرانی به میهن اسلامی، پرونده حج 93 بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه طلاع رسانی سازمان حج و زیارت،  روز دوشنبه 21 کاروان حجاج ایرانی شامل 6 کاروان از استان یزد، 5 کاروان از استان تهران و 5 کاروان از استان سیستان و بلوچستان، دو کاروان از استان زنجان، دو کاروان از استان اردبیل و یک کاروان از استان سمنان وارد میهن اسلامی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه در آخرین روز از عملیات بازگشت حجاج ایرانی به کشور، 17 کاروان زائران ایرانی فرودگاه مدینه منوره را به مقصد ایران اسلامی ترک خواهند کرد.

این گزارش حاکی است: ساعت 2 بامداد سه شنبه حجاج استان های ایلام، کردستان و کرمانشاه به سمت فرودگاه کرمانشاه پرواز خواهند کرد.

این گزارش می افزاید: ساعت 4:50 ، 10:51 ، 13:50 به ترتیب سه پرواز از فرودگاه مدینه منوره، حجاج استان های قم، البرز و تهران را به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) منتقل خواهد کرد و همچنین دو کاروان از زائران اردبیلی ساعت 11:50 فرودگاه مدینه را به مقصد میهن اسلامی ترک خواهند کرد.

یزدی ها آخرین گروه از حجاج ایرانی هستند که ساعت 21:50 سه شنبه شب از فرودگاه مدینه منوره عازم کشور خواهند شد و ساعت یک و 10 دقیقه بامداد چهارشنبه هفتم آبان ماه وارد فرودگاه شهید صدوقی(ره) شهر یزد خواهند شد.

پرونده اعزام زائران ایرانی حج امسال 14 شهریورماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گشوده شد و با بازگشت آخرین گروه از حجاج ایرانی به کشور، در فرودگاه شهید صدوقی یزد بسته خواهد شد.

در عملیات حج تمتع سال سالجاری 64 هزار ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند.

منبع: سازمان حج و زیارت
چاپ خبر



تصاویر: