• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

نام نویسی در کاروان های عمره از 29 آبان ماه

گروه خبر: حج عمره ۱۹ آبان ۱۳۹۳

رئیس سازمان حج و زیارت از تمدید مهلت ثبت تقاضای تشرف به عمره تا 29 آبان ماه خبر داد و گفت: نام نویسی در کاروان های عمره 94-93 از 29 آبان ماه آغاز خواهد شد.

'سعید اوحدی' در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار ثبت نام در کاروان های عمره بصورت اینترنتی انجام می گیرد، کلیه افرادی که برای اعزام به عمره در بانکها ودیعه گذاری کرده اند، می توانند با مراجعه سامانه fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضای تشرف به عمره 94-93 اقدام نمایند.

وی در این باره افزود: این سامانه از روز 14 آبان ماه فعال شده و تاکنون بیش از 320 هزار نفر در این سامانه تقاضای خود را ثبت کرده اند.

رئیس سازمان حج و زیارت در اینخصوص ادامه داد: البته همانگونه که در اطلاعیه سازمان حج و زیارت اعلام شده دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره تا اولویت 350 قطعاً به سفر اعزام خواهند شد اما امکان ثبت تقاضای تشرف به عمره برای کلیه ودیعه گذاران فراهم است.

مهندس اوحدی  اضافه کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان ها ، اولویت های بعدی برای نام نویسی در کاروان های عمره 94-93 فراخوانده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پیش ازاین 21 آبان ماه به عنوان زمان نام نویسی زائران در کاروان های عمره اعلام شده بود، گفت:بدلیل اینکه هفته گذشته مصادف با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بود و پیش بینی کردیم که بسیاری از زائران نتوانسته اند به این سامانه مراجعه کنند، لذا مهلت ثبت تقاضای تشرف به عمره تا 29 آبان ماه تمدید شد و متقاضیان تا این تاریخ می توانند نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند.

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: لیست کاروان های عمره امسال و گروه های قیمتی عمره 29 آبان ماه بر روی سایت قرار خواهد گرفت و از این تاریخ زائران می توانند نسبت به ثبت نام در کاروان های عمره 94-93 اقدام نمایند.

وی افزود: زائران پس از ثبت نام در کاروان های عمره 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به کارگزار مربوطه و پرداخت هزینه سفر، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

اوحدی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته اولین گروه از عمره گزاران ایرانی از دهم ماه صفر به سرزمین وحی اعزام شوند.

وی در خصوص احتمال افزایش قیمت کاروان های عمره گفت: امروز در جلسه شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری روی موضوع قیمت گذاری کاروان های عمره بحث شد و نهایت تلاش سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری این است که قیمت تمام شده را در اختیار زائران قرار دهیم و امیدواریم قیمت کاروان ها تا پایان این هفته نهایی شود که البته با توجه به افزایش قیمت هتل ها در مدینه منوره، افزایش جزئی در قیمت کاروان های عمره قابل پیش بینی است.

آقای اوحدی در خصوص تعداد عمره گزاران امسال بیان کرد: برنامه ریزی های ما بر اساس اعزام 750 هزار نفر به عمره است اما در صورتی که خدمات مورد نیاز شامل امکانات اقامتی، ویزا، حمل و نقل از سوی طرف سعودی فراهم شود و آداب میهمان نوازی مورد توقع و انتظار زائران ایرانی رعایت شود، امیدواریم  تعداد زائران اعزامی را حداقل به تعداد سال گذشته یعنی 830 هزار نفر افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: البته مجموعه حج و زیارت استعداد و قابلیت این را دارد که تعداد عمره گزاران را به یک میلیون نفر افزایش دهد که البته تحقق این موضوع بشرط فراهم آمدن زمینه های خدماتی در کشور میزبان امکان پذیر خواهد بود.

منبع: سازمان حج و زیارت
چاپ خبر



تصاویر: