• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

سفر کربلا باید در زائر تحول اساسی ایجاد کند

گروه خبر: اخبار عمومی ۳۰ دی ۱۳۹۳
سخنران سرداب حضرت عباس (ع):

سفر كربلا بايد در زائر تحول اساسي ايجاد كند

سخنران سرداب حضرت ابوالفضل العباس (ع) با تاكيد بر اين كه سفر كربلا بايد متحول كننده و تغيير دهنده رفتار زائر باشد، بيان داشت: سفر كربلا بايد در زائر حسيني تحول اساسي ايجاد كند.



به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين «محمد خديري» با اشاره به اين كه سفر كربلا براي زائر حيسني در حكم انقلاب دروني است، اظهار داشت: اگر زائر همانگونه كه به كربلا آمده به وطن خود باز گردد و در او تحولي صورت نگيرد، جاي تاسف دارد.

وي در قسمتي ديگر از سخنان خود با اشاره به قيام امام حسين (ع) و ياران با وفايش در يكهزارو ۴۰۰ سال پيش و تقابل ميان جبهه كفر و جبهه حق، گفت: امروز هم دشمنان اسلام در مقابل اسلام ايستاده اند و از فتنه‌هاي خود دست برنمي دارند همانگونه كه در زمان امام حسين (ع) اين كار را كردند.

خديري با بيان اين كه هم اكنون شبكه‌هاي ماهواره اي دين مردم را نشانه گرفته اند افزود: دشمن از طريق شبكه‌هاي ماهواره اي مبتذل به دنبال خارج كردن ايمان از خانه‌هاي مردم است.

وي همچنين با تاكيد بر اين كه دشمن انسان را به عنوان ابزار مي‌بيند، بيان داشت: در مقابل اين تفكر دشمن، در تفكر اسلام و اهل بيت (ع) انسان مورد تكريم و عزتمند بوده و در اين تفكر به انسان به عنوان ابزار نگاه نمي‌شود.

«تكريم انسان در جبهه حق ۳ پايه دارد كه تقوي، ايمان و تعهد مي‌باشد.»

منبع: بعثه مقام معظم رهبری
چاپ خبر



تصاویر: