• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

روزانه بیش از 100 کاروان در ایام نوروز به عتبات عالیات اعزام می شود

گروه خبر: عتبات عالیات ۶ اسفند ۱۳۹۳

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در دوره جدید اعزام های عتبات بیش از 360 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات مشرف می شوند، گفت: اعزام های عتبات در ایام نوروز به بیش از 100 کاروان در روز افزایش خواهد یافت.

«محسن نظافتی» ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه که ثبت نام در کاروان‌های عتبات این دوره از روز گذشته آغاز شده است، افزود: متقاضیان سفر عتبات که در پیش ثبت نام های این دوره شرکت کرده و در قرعه کشی پذیرفته شده اند، از روز گذشته با مراجعه به سامانه   www.atabat.haj.ir  ثبت نام خود را در کاروان ها قطعی کرده اند.

وی با بیان این مطلب که نام نویسی در کاروان های عتبات همچنان ادامه دارد، گفت: نام نویسی از اولویت های یک تا 7 بر اساس زمان تعیین شده از روز گذشته آغاز شده و همچنین دارندگان اولویت 8 (ذخیره) نیز از ساعت 10 و نیم روز پنج شنبه این هفته می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام عتبات از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ساعت 10 و نیم روز پنجشنبه این هفته رزرو کاروان کسانی که بهر دلیل روال ثبت نام را کامل نکرده باشند، بطور خودکار حذف خواهد شد و سایر متقاضیان می توانند در ظرفیت های خالی ایجاد شده ثبت نام کنند.

نظافتی بیان کرد: اعزام های این دوره عتبات از 21 اسفندماه آغاز می شود و تا 25 خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت و در این دوره بیش از 360 هزار زائر ایرانی به زیارت عتبات مشرف خواهند شد.

وی اظهار داشت: اغلب کسانی که در این دوره از پیش ثبت نام های عتبات شرکت کرده اند مایل هستند تا در ایام نوروز به عتبات اعزام شوند و این در حالی است که ظرفیت اعزام های نوروزی ما حدود 45 تا 50 هزار نفر است و بقیه عزیزان می توانند در دیگر زمان ها به سفر اعزام شوند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت عنوان کرد: ثبت نام زائران در کاروان های عتبات بصورت روان در حال انجام است و زائران پذیرفته شده در قرعه کشی با مراجعه به سامانه ثبت نام عتبات می توانند قیمت کاروان ها و درجه آنها و تعداد روزهای سفر و زمان اعزام را مشاهده کنند و بر این اساس کاروان مورد نظر را انتخاب کنند.

وی در خصوص تعداد روزهای سفر عتبات گفت: در اعزام های این دوره عتبات زائران در قالب بسته های سفر 3 ، 4 ، 6 و 7 روزه به عتبات اعزام می شوند و بعد از ایام عید نوروز بسته های سفر 10 و 14 روزه را نیز در اعزام های عتبات خواهیم داشت.

وی در خصوص تعداد گروه های اعزامی به عتبات در این ایام بیان کرد: تا دو هفته گذشته روزانه 50 تا 60 کاروان به عتبات اعزام می شدند که این میزان در ایام عید نوروز به بالای 100 کاروان افزایش خواهد یافت و تا جایی که ظرفیت اسکان در عراق به ما اجازه دهد، از متقاضیان ثبت نام به عمل آورده و اعزام خواهیم داشت.

منبع: سازمان حج و زیارت
چاپ خبر



تصاویر: