• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

آیین تودیع مدیرعامل شرکت شمسا برگزار شد

گروه خبر: اخبار عمومی ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

مراسم تودیع مدیرعامل شرکت شمسا  با حضور جمعی از مدیران سازمان حج و زیارت و رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا برگزار شد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «ناصر خدرنژاد» مشاور عالی رئیس سازمان حج در مراسم تودیع «سید ابوالحسن رضوی» مدیرعامل پیشین شرکت شمسا که (سه شنبه) در محل شرکت شمسا برگزار گردید، ضمن تبریک سال نو گفت: امیدواریم در سالی که با نام حضرت زهرا(س) مزین گردیده و از سوی رهبر معظم انقلاب سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گرفته است، تحول جدی بر ارائه خدمات به زائران صورت گیرد.

وی در سخنانش به جایگاه شرکت شمسا در حوزه زیارت اشاره کرد و افزود: شرکت شمسا به عنوان یک موتور محرک عظیم در حوزه زیارت فعال است و توانسته تمام دفاتر و شرکت های زیارتی سراسر کشور را با خود همراه کند و  ظرفیت این شرکت بگونه ای است که می تواند جایگاه خود را از موقعیت فعلی نیز بالاتر ببرد.

مشاور عالی رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: یکی از ظرفیت های عظیم شرکت شمسا پشتیبانی سازمان حج و زیارت و همه شرکت های مرکزی سراسر کشور است، ما کمتر شرکتی را سراغ داریم که از این ظرفیت در کشور برخوردار باشد بویژه در عراق نیز جایگاه شرکت شمسا قابل توجه است.

مهندس خدرنژاد اظهار داشت: علی رغم همه تلاش هایی که در حوزه سفرهای عتبات از سوی سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا صورت گرفته است، ما باور داریم که هنوز به سطح کیفی مطلوب نرسیده ایم و در این راستا باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما در اداره کل امور عتبات سازمان نیز نیازمند بازنگری و ارتقا حتی در ساختارها هستیم و لازم است این اداره کل بخش نظارتی خود را قوی تر کند و تا حد امکان از حوزه اجرا خارج شود. اگر نظارت را بتوانیم قوی تر کنیم، قطعاً خدمات ارائه شده در عتبات ارتقای بیشتری خواهد داشت.

مهندس خدرنژاد در پایان سخنانش ضمن تقدیر از خدمات مدیرعامل پیشین شرکت شمسا گفت: آقای رضوی در فضای زیارت همچون یک برند و مورد احترام همه مجموعه است. توانمندی ها و تجارب ایشان در برنامه ریزی و امور اجرایی غیر قابل انکار است و تلاش های شبانه روزی ایشان در طول دوره مسئولیت در شرکت شمسا قابل ستایش است.

بر اساس این گزارش  آقای رضوی مدیرعامل پیشین شرکت شمسا طی سخنانی در این مراسم ضمن تشکر از همکاری هیئت مدیره و همکارانش در شرکت شمسا گفت: موفقیت در کار گروهی نیازمند همدلی و همکاری بین افراد است . بنده از دوستانم در شرکت شمسا که در طول مدت مسئولیت اینجانب نهایت همکاری را داشتند و باعث شدند کار بخوبی پیش برود، صمیمانه تشکر می نمایم.

وی افزود: در طول این مدت با همکاری عزیزان گام های موثر و اقدامات خوبی در شرکت شمسا صورت گرفته که برخی از این کارها نتایج و اثراتش در درازمدت قابل مشاهده خواهد بود.

آقای رضوی اضافه کرد: در طول زمان مسئولیت در شمسا رئیس سازمان حج و مدیران این سازمان را در سفرهای استانی همراهی می کردم و تلاش کردیم مسائل استان ها را در این سفرها مورد بررسی قرار داده و برای رفع مشکلات تلاش نمایم.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای حاضران در ارائه خدمات به زائران اعتاب مقدسه از همکاری های رئیس، معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت در طول زمان مسئولیتش تشکر کرد.

در ابتدای مراسم تودیع مدیرعامل پیشین شرکت شمسا، آقای احمدیان رئیس هیئت مدیره شرکت شمسا از خدمات آقای رضوی تقدیر بعمل آورد.

مراسم تودیع مدیرعامل شرکت شمسا  با حضور مشاور عالی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مدیران این سازمان و اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا برگزار گردید.

گفتنی است «سید ابوالحسن رضوی» طی حکمی از سوی «سعید اوحدی»، به سمت مشاور رئیس سازمان حج و زیارت منصوب شد.

منبع: سازمان حج و زیارت
چاپ خبر



تصاویر: