• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

دستاوردهای تیم مذاکره کننده افتخار بزرگی برای نظام است

گروه خبر: اخبار عمومی ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت گفت: دستاورد تيم مذاكره كننده جمهوري اسلامي ايران يك افتخار بزرگ محسوب مي شود زيرا در اين مذاكرات نمايندگان كشورمان با تسلط بر تمام قوانين و حقوق بين المللي و از موضع برتر با قدرت هاي جهاني مذاكره كردند و اين افتخاري براي ملت ايران محسوب مي شود كه بايد قدر دان آن باشيم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج، حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر در سخنان خود در جلسه شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت با تبريك سال جديد به شعار مهم امسال اشاره كرد و افزود: با توجه به شعار" دولت و ملت، همدلي و همزباني"كه رهبر معظم انقلاب براي نامگذاري امسال مطرح فرمودند، همه بايد تلاش كنيم تا با جديت و تلاش دلسوزانه اين شعار در مجموعه حج و زيارت كاملاً محقق و پياده شود.

وي افزود: آنچه كه اين روزها شاهد بازتاب وسيع منطقه اي و جهاني آن هستيم بحث موفقيت تيم مذاكره كننده هسته اي جمهوري اسلامي ايران در مذاكرات است. اين موفقيت در آغاز سال جديد، با درايت و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تلاش هاي رياست جمهوري و تيم مذاكره كننده حاصل شد.

سرپرست حجاج ايراني تصريح كرد: در طول دوران مذاكرات هسته اي همواره شاهد بوديم كه رهبر عزيزمان در سخنان خود از تيم مذاكره كننده حمايت كردند و الحمدالله اين امر محقق شد و رهنمودهاي معظم له نقطه قوت تيم مذاكره كننده هسته اي جمهوري اسلامي ايران بود.

وي ادامه داد: دستاورد تيم مذاكره كننده جمهوري اسلامي ايران يك افتخار بزرگ محسوب مي شود زيرا در اين مذاكرات نمايندگان كشورمان با تسلط بر تمام قوانين و حقوق بين المللي و از موضع برتر با قدرت هاي جهاني مذاكره كردند و اين افتخاري براي ملت ايران محسوب مي شود كه بايد قدر دان آن باشيم.

سرپرست حجاج ايراني در ادامه سخنان خود اظهار داشتند: بايد سپاسگزار اين گونه نعمت ها باشيم كه خداوند عنايت فرموده تا جمهوري اسلامي با اقتدار با قدرت هاي جهاني به مذاكره پرداخته و به موفقيت دست يابد و كساني كه به ما مي گفتند شما حق داشتن تكنولوژي هسته اي را نداريد حالا ناچارند اين حق را به رسميت بشناسند بدون اين كه از مواضع خود عقب نشيني كنيم.

وي گفت: نبايد عده اي اين موفقيت ها را به كام مردم تلخ كنند و اكنون كه بحمدالله گام اول اين كار با موفقيت برداشته شده است. اميدواريم گام هاي بعدي نيز با موفقيت همراه شود، اكنون بسياري از كشورها و مجامع بين المللي از اين توافق استقبال كرده اند و جايگاه منطقه اي و بين المللي جمهوري اسلامي ايران تقويت شده است.

نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت تصريح كرد: ان شاءالله خداوند كمك كند تا اين باقي مانده راه هم بدرستي طي شود و نتيجه نهايي به عنوان پيروزي براي ملت عزيز ايران در سالجاري رقم بخورد.

منبع: سازمان حج و زیارت
چاپ خبر



تصاویر: