• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

هیچ زائری بدون ‌نام نویسی نمی‌تواند به عتبات برود

گروه خبر: اخبار عمومی ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره پیش‌ثبت نام اعزام به کربلا در ایام اربعین گفت: گزارشی که اخبار 20:30 و پیک‌بامدادی در شب گذشته مبنی بر دریافت 130 هزار تومان برای پیش‌ثبت نام اعزام به کربلا در اربعین پخش کردند را تکذیب می‌کنیم.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت افزود: هم‌اکنون این سامانه در دسترس همگان است و متقاضیان می‌توانند از منزل بدون پرداخت هیچ وجهی در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی به خطایی که در گزارش اخبار صدا و سیما به وجود آمده بود، اشاره کرد و گفت: این سامانه دو منظوره است و غیر از زمان اربعین نیز فعال است. این سامانه برای ثبت‌نام افرادی که متقاضی سفر انفرادی به عتبات در ایام غیر از اربعین هستند نیز فعال است و افراد باید با مراجعه به دفاتر زیارتی و ثبت‌نام در این سامانه ویزای انفرادی دریافت کنند.

نظافتی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این سامانه برای دسترسی عموم مردم فقط برای اعزام به اربعین بازگشایی شده و افراد چه در قالب گروه‌های 10 نفره و چه انفرادی می‌توانند ثبت‌نام کنند و پس از گروه‌بندی توسط سازمان حج و زیارت و صدور ویزا به عتبات اعزام می‌شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: سامانه سماح غیر از زمان اربعین فقط در دسترس دفاتر زیارتی است که کد و رمز مخصوص دفاتر را می‌خواهد ولی هم اکنون برای دسترسی عموم مردم باز شده است و به صورت رایگان پیش‌ثبت‌نام اعزام به کربلا را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: موضوع پرداخت 130 هزار تومان برای زمان غیر از اربعین است که شخص با مراجعه به دفاتر زیارتی برای دریافت ویزای انفرادی باید پرداخت کند. هم‌اکنون برای پیش‌ثبت‌نام اعزام به کربلا در ایام اربعین هیچ‌گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌گردد.

نظافتی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی با نیروی انتظامی امسال هیچ‌ زائری بدون ثبت‌نام در سامانه سماح و دریافت کد رهگیری نمی‌تواند در ایام اربعین به عتبات اعزام شود.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در خاتمه از ثبت‌نام 750 نفر در روز گذشته در سامانه سماح خبر داد.

منبع: خبرگزاری فارس
چاپ خبر



تصاویر: