• تبریک عید سعید فطر
    ۴ تیر ۱۳۹۶
    عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به …

  • قابل توجه دفاتر زیارتی
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    باستحضار میرساند گروههای هوایی  و زمینی عتبات عالیات از مورخ 96/04/01 الی 96/05/30 بر روی سایت  عتبات عالیات جهت ثبت نام باز است. کارگزاران عزیز میتوانند نسبت به ثبت نام زائرین محترم اقدام نمایند.

  • تعطیلی سفارت عراق
    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

  • تقدیر و تشکر از سهامداران محترم بابت حضور در جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
    سهامداران عزیز با آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک میلاد با سرسعادت امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) برخود واجب می دانیم از حضور پرشکوه عالیجنابان در مجمع عمومی که برای اولین بار در دوران گذشته در اولین جلسه بیشتر از حد نصاب لازم بود قدردانی و تشکر نمائیم . این …

  • تعیین سمت اعضای هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران برای دوره جدید
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
    در جلسه هیات مدیره مورخ 96/03/17 سمت اعضای هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران برای دوره جدید 2 ساله به شرح ذیل تعیین گردید :  1- آقای محمد علی متبحری به سمت رئیس هیات مدیره . 2- آقای حمیدرضا عربستانی به سمت نایب رئیس هیات مدیره . 3- آقای محمدرضا لامعی ادیب به سمت منشی جلسات …

اخبار

دستورالعمل نحوه اخذ فرم های ارزیابی از سامانه فَهداک(http://fahdak.ir)

گروه خبر: عتبات عالیات ۴ اسفند ۱۳۹۵

قابل توجه مدیران عامل محترم دفاترزیارتی

و مدیران راهنمای عتبات عالیات

سلام علیکم

احتراماً با توجه به دستورالعمل فرم های ارزیابی سامانه فهداک که به پیوست میباشد لطفاً تاکید فرمائید مدیران راهنما به موارد ذیل توجه نمایند.

 الف : مدیر راهنما حداکثر 72 ساعت پس از بازگشت ازعراق  با حضور در دفتر زیارتی اعزام کننده گزارش سفر خود را ثبت و اصل آن را در دفتر زیارتی جهت کنترل و انجام اقدامات بعدی بایگانی نمایند

ب: نمرات ثبت شده برای فرم ها 17 (خوب)  14 (متوسط)  13 (ضعیف) درج گردد

 

دستورالعمل نحوه اخذ فرم های ارزیابی از سامانه فَهداک(http://fahdak.ir)

با توجه به ضرورت ارزیابی سطح خدمات ارائه شده به زائران عتبات عالیات در حوزه های اسکان، حمل و نقل، تغذیه، تدارکات، بهداشت و نظارت بر عملکرد طرف های قرارداد عراقی و ایرانی، سامانه فَهداک(فرآیند هدایت و کنترل عزیمت زائران) راه اندازی شده است. فرم های ارزیابی شامل موارد زیر بسته به مرز عبوری از سامانه دریافت و بتدریج در مقاطع قبل از خروج از مرز، قبل از خروج از شهرهای نجف، کربلا و کاظمین، و بعد از ورود به ایران از مدیران اخذ می گردد. محل و زمان تحویل فرم های ارزیابی در بالای هر فرم درج شده است.

          1 – نحوه دریافت فرم های ارزیابی از سامانه :

 پس از ورود به سامانه قسمت ارزیابی را فعال نموده و دوره و تاریخ مورد نظر را انتخاب و کلید ادامه را فعال نمائید. در سمت چپ، گزینه دریافت فرم ها را فعال نمائید. روی علامت کلیک کرده و پس از بارگزاری فرم آن را به چاپگر ارسال کنید. توجه نمائید تعداد فرم های یک و هشت توسط زائران تکمیل می گردد 2 برگ می باشد. ضمنا توجه نمائید فرم هشت و فرم گزارش سفر برای مرزهای زمینی می باشند. توصیه می گردد حداکثر 5 روز قبل از سفر این فرم ها از سامانه دریافت گردد.

 فرم ها عبارتند از :

          فرم یک:ارزیابی استان تامرز(مرزهای زمینی توسط زائر) ارزیابی استان تا فرودگاه مقصد(مرز هوایی توسط مدیر)

          فرم دو:ارزیابی مسیرمرزتانجف(برای مرزهای زمینی)،ارزیابی بغدادتا نجف یاکربلا(مرزهای هوایی به مقصد بغداد)

          فرم سه : ارزیابی هتل محل اقامت در نجف

          فرم سه : ارزیابی هتل محل اقامت در کربلا

          فرم دو : ارزیابی مسیر کربلا-سامرا-کاظمین/بغداد

          فرم سه : ارزیابی هتل محل اقامت در کاظمین/بغداد

          فرم دو : ارزیابی مسیر کاظمین/بغداد تا مرز(برای مرزهای زمینی)

          فرم هشت : ارزیابی خدمات داخل عراق توسط زائر

          فرم نه : ارزیابی بیمه و خدمات درمانی

          فرم چهار : ارزیابی زائرسرای مرزی(برای مرزهای مهران و خسروی)

          فرم گزارش سفر مدیر راهنما و فرم وضعیت اخذ خدمات

          توجه شود فرم های شهرهای نجف و  کربلا در روز آخر اقامت در آن  شهرها  به  نمایندگی  سازمان  تحویل می شوند. قبل از روز پایانی برای تحویل فرم ها مراجعه نفرمائید.

          فرم های مربوط به کاظمین برای کاروانهای که شب در کاظمین اقامت دارند صبح روز خروج در پارکنگ کاظمین به نماینده سازمان تحویل شود

*توجه شود در هر مرحله مهر مورد نظر پائین برگه گزارش سفر مدیر راهنما زده شود

 

 ثبت شماره موبایل ایرانی و عراقی مدیر راهنما در فرم اطلاعات کاروان در سامانه فهداک قبل از حرکت الزامی  میباشد

3 – ثبت گزارش سفر مدیر راهنما :

 الف :مدیر راهنما حداکثر 72 ساعت پس از بازگشت از عراق با حضور در دفتر زیارتی اعزام کننده، گزارش سفر  خود را در سامانه ثبت و اصل آن را در دفتر زیارتی جهت کنترل و انجام اقدامات بعدی بایگانی نمایند.

ب: نمرات ثبت شده برای فرم ها 17 (خوب)  14 (متوسط)  13 (ضعیف) درج گردد  

ضمناً به پیام های ارسالی توجه و با انتخاب هر گزینه مربوطه در پایین پیام ها آن را رویت و سپس بایگانی کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام یا سؤالی با شماره 64512673-021 تماس حاصل نمائید.

 
منبع: روابط عمومی حج و زیارت استان تهران
چاپ خبر



تصاویر: