• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

صدور ٢٠ هزار ویزا برای زائران خانه خدا

گروه خبر: اخبار عمومی ۱ مرداد ۱۳۹۶

صدور ٢٠ هزار ویزا برای زائران خانه خدا

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس توافقنامه سازمان حج و زیارت و وزارت حج عربستان که صدور ویزای حجاج به صورت الکترونیکی پیش بینی شده بود، تاکنون ٢٠ هزار روادید برای زائران خانه خدا صادر شده است.

 حمید محمدی افزود: روند صدور روادید حج برای عوامل کاروان ها، هتل ها، ستادی و حجاج از 22 تیرماه آغاز شده و بخوبی پیش می رود.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه این شیوه اخذ ویزا برای نخستین بار انجام می شود و پیچیدگی های خاص خود را دارد، اما تا کنون مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص مسائلی که این روزها در خصوص صدور ویزا اعضای هیات کنسولی مطرح شده است، توضیح داد: بر اساس توافقنامه، وزارت حج عربستان متعهد شده است که امکان حضور یک هیات کنسولی 10 نفره را برای ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی فراهم کند.

وی ادامه داد: از آنجا که با وجود پیگیری های وزارت خارجه و سازمان حج در صدور روادید تاخیر شده، در دیداری که روز سه شنبه گذشته با وزیر حج عربستان داشتیم تسریع در این امر مهم را خواستار شدیم که وزیر حج عربستان تاکید کرد به زودی ویزای هیات کنسولی نیز صادر خواهد شد.

محمدی با اشاره به تصمیم نظام برای حضور در حج سالجاری، درخصوص آخرین اقدامات برای تشرف حجاج اظهار داشت: همه امور اجرایی مربوط به اعزام حجاج امسال براساس برنامه زمانبندی پیش می رود.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی و توجیهی برای تمامی مدیران کاروان ها و عوامل ستادی حج گفت: روز پنجشنبه آخرین هماهنگی های اجرایی را با 590 مدیر کاروان های حج سال 96 داشتیم و این خادمان حجاج در نشست یک روزه با برنامه های اجرایی و ویژگی های حج سالجاری و خدماتی که در حوزه اسکان، تغذیه، حمل و نقل، حوزه پزشکی و امداد و نجات تدارک دیده شده است، کاملا آشنا شدند.

رئیس سازمان حج اضافه کرد: همچنین روز گذشته اولین گروه از خادمان حجاج در بخش های مسکن، تدارکات و تغذیه برای مهیا سازی هتل ها و آشپزخانه برای استقبال از حجاج کشور عازم مدینه منوره شدند.

 امسال ٨٦ هزار و ٥٠٠ نفر از زائران ایرانی به حج تمتع اعزام می شوند و اولین کاروان حجاج نیز روز نهم مردادماه به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.

منبع: روابط عمومی شرکت مرکزی
چاپ خبر



تصاویر: