• مجمع عمومی شرکت مرکزی کارگزاران تهران نوبت دوم
    ۱۸ آبان ۱۴۰۱
    آگهی نوبت دوم دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت مرکزی کارگزارارن امور زیارتی استان تهران ) سهامی خاص( شناسه ملی 10102567775 با عنایت به حد نصاب نرسیدن تعداد سهامداران در جلسه نوبت اول مورخ 01/08/1401 بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می شود تا در جلسه نوبت دوم در …

  • ثبت نام کاروان های شرکت مرکزی کارگزاران
    ۲ آبان ۱۴۰۱
    جهت ثبت نام در کاروان های عتبات این شرکت میتوانید با شماره تماس 66438077 و 66438078 تماس برقرار نمایید.

  • آغاز مجدد ثبت نام کاروان های عتبات
    ۲ آبان ۱۴۰۱
      با عرض سلام و احترام خدمت مشتاق زیارت عتبات عالیات  بدینوسیله باطلاع می رساند ثبت نام کاروان هایشرکت مرکزی کارگزاران استان تهران از 1401/08/03 مجددا از سر گرفته خواهد شد. جهت ثبت نام در کاروان های مذکور به سایت atabatorg.haj.ir مراجعه و در منوی ثبت نام مقدماتی کد کارگزاری …

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن
    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق تاریخ 1 الی 15 بهمن از امروز ساعت 12 در سایت https://atabatorg.haj.ir/Login.aspx

  • آغاز ثبت نام عتبات عالیات عراق
    ۲۶ آبان ۱۴۰۰
    به اطلاع کارگزاران و مردم شریف ایران می رساند ثبت نام کاروان های عتبات عالیات عراق آغاز شده و هم اکنون همه عزیزان می توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام عتبات جهت این امر مراجعه فرمایند.

  • واحد نقل و انتقال فیش حج تمتع و عمره شرکت مرکزی کارگزاران
    ۹ آبان ۱۴۰۰
    جهت انجام امور مربوط به انتقال فیش حج تمتع و عمره روزهای شنبه تا 4 شنبه از ساعت 9 الی 14 می توانید به شرکت مرکزی کارگزاران مراجعه نمایید. آدرس:                تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، بعد از کوچه کاظم بیگی پلاک 88 تلفن:               …

اخبار

دیدار سفیر عراق در تهران با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت/آمادگی سفارت عراق برای افزایش رفاه و

گروه خبر: اخبار عمومی ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی شرکت مرکزی کارگزاران و به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ آقای سعد جواد قندیل سفیر جمهوری عراق در کشورمان روز دوشنبه با حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب از گسترش همکاری ها بین دو طرف  در حوزه حج و زیارت استقبال کرد و افزودباتوجه به حضور گسترده عاشقان حسینی در ایام اربعین درکشورعراق و احتمال افزایش حضور زائران، ضروری است بازگشایی مرز خسروی در اولویت قرار گیرد تا سفر زائران حسینی تسهیل شود.
آقای سعد جواد قندیل سفیر جمهوری عراق نیز در این دیدار توسعه روابط دو طرف را در راستای منافع دو کشور و دو ملت دانست و برهمکاری‌های مشترک بین تهران- بغداد برای ثبات در منطقه و مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

وی گفت: سفارت جمهوری عراق درتهران آمادگی دارد در حوزه حج و زیارت اقدامات لازم را برای افزایش رفاه و آسایش زائران دو کشورانجام دهد.

در این دیدار که آقای مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت  نیز حضورداشت، با اشاره به رایگان شدن ویزای زائران پیشنهاد کرد برای رفع برخی مشکلات احتمالی، دو طرف همکاری نزدیکتری با یکدیگر داشته باشند.

سفیر جمهوری عراق نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد، آمادگی خود را برای بر طرف کردن موانع پیش رو اعلام کرد.

منبع: روابط عمومی شرکت مرکزی
چاپ خبر



تصاویر: